Training gastgerichtheid

  • Horeca en gastvrijheid
  • Tilburg
  • InCompany-training, op aanvraag

Een gastvrije organisatie kent vele voordelen. Iedere medewerker die met gasten in contact staat, kan zorgen voor een positieve gastbeleving. Hoe jij en jouw medewerkers een (nog) betere indruk achter kunt laten bij je gasten leer je in deze incompany-training gastgerichtheid. De training duurt twee dagen van ieder circa drie uur.

Indien gewenst inventariseren en borgen wij de gastgerichtheid van jouw organisatie aan de hand van een mystery visit

Waar wacht je op?

Leer jouw medewerkers (nog) beter om te gaan met gasten!

Aanmelden

Dit is een Incompany-training, op aanvraag. Heb jij interesse om deze training in jouw organisatie te laten verzorgen? 

Laat het dan weten aan coördinator Bianca Struik via onderstaande button. Bianca neemt dan zo snel mogelijk contact met je op om samen de mogelijkheden door te spreken.

Breng mij in contact!

Lesonderwerpen

  • Wat betekent gastvrijheid?
  • Wat doen we nu en hoe kunnen we daarin groeien? 
  • Samenwerken, teamgerichtheid.
  • Het borgen van gastgerichtheid in jouw organisatie. 

Meer info

Studievoorwaarden

Kosten

Op aanvraag. De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers aan deze incompany-training. 

Certificatie

Certificaat De Rooi Pannen

Contact

Heb je vragen? Stel deze gerust aan Bianca Struik. Bianca is coördinator van deze training en is te bereiken via: b.struik@derooipannen.nl