Adviseur huisvesting en facilitaire zaken

  • Tilburg Centrale Diensten, Tilburg

Ben jij de verbindende factor die bouw- en verbouwprojecten naar een hoger niveau tilt? Als adviseur Huisvesting en Facilitaire Zaken in Tilburg werk je samen met een gedreven team om onze scholen te ondersteunen en te verduurzamen.

Wat ga je bij ons doen

Als adviseur Huisvesting en Facilitaire Zaken verricht je werkzaamheden op het gebied van huisvesting en facilitaire zaken, die wij centraal hebben georganiseerd in de Facilitaire Dienst. Deze afdeling heeft als standplaats Tilburg. Het team bestaat uit 14 collega’s en heeft een adviserende en ondersteunende taak ten aanzien van allerhande facilitaire en huisvesting gerelateerde zaken voor onze scholen. Denk hierbij aan elektrotechnische, werktuigbouwkundige en bouwkundige installaties, maar ook de (vaste) inventaris.

Als adviseur ben je de schakel tussen de scholen en uitvoerende partijen met betrekking tot de bouw- en verbouwprojecten. Je werkt nauw samen met jouw collega’s van de facilitaire dienst, waarbij je in deze functie de ruimte krijgt om de bouw- en verbouwprojecten te coördineren, beheren en evalueren. Daarnaast bewaak en monitor je de kwaliteit van de verschillende projecten en dienstverlening van onze leverancier(s). Kortom, als adviseur sta jij in het midden van het bouwteam, bestaande uit o.a. collega’s, adviseurs, ingenieurs, architecten, aannemers en de bouwmanager. Jij verzorgt de communicatie en je hebt oog voor het budget en tijdsbestek van een project. Onze uitdagingen liggen momenteel op het gebied van renovatie, onderhoud en verduurzaming van onze gebouwen, evenals de implementatie en toepassing van het meerjarenonderhoudsplan. Het betreft een fulltime inzet van 40 uur per week.

Jij bent  verantwoordelijk voor:

  • het onderzoeken van verbouwing wensen en -behoeften van de scholen;
  • het ondersteunen van het hoofd facilitaire dienst met name op het gebied van: project- en jaarplanning, meerjarenbegroting, investeringsaanvragen en evaluaties van raamcontract partijen;
  • het bewaken van financiële kaders tussen opdrachtgever(s) en leverancier(s) met betrekking tot bouw- en verbouwprojecten;
  • het beheren van, en het adviseren voor het meerjarenonderhoudsplan (MJOP).

Dit zeggen jouw collega's: 

"De diversiteit in het opleidingsaanbod zorgt ook voor een diversiteit (qua  gebruik) van onze gebouwen en de facilitaire wensen van onze onderwijsteams. Deze verscheidenheid aan werkzaamheden maakt het werk heel interessant!”  

Dit breng je mee

  • HBO opleiding richting techniek (bij voorkeur E-en/of-W), Bouwkunde of Facilitair Management. Indien je een MBO opleiding hebt genoten en momenteel studerende bent aan een HBO deeltijd opleiding of ben je bereid om deze te halen? Dan nodigen wij jou ook uit om te solliciteren;
  • Aantal jaren werkervaring in een soortgelijke functie, waarbij je aantoonbare affiniteit en/of ervaring hebt met vastgoedbeheer;
  • Ervaring met het aansturen van (planmatige) projecten op het gebied van o.a. onderhoud en renovatie
  • Oplossingsgerichte houding met een klantgerichte- en dienstverlenende instelling;
  • Digitale vaardigheden (om o.a. de werkzaamheden te documenteren);
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, waarbij jij graag de verbinding opzoekt met alle partijen;
  • Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van de wet- en regelgeving rondom bouw en huisvesting.

Zo belonen we jou

  • Een passend salaris. We bepalen jouw salaris volgens schaal 9 van de cao mbo (minimaal € 3181,00 en maximaal € 4708,00 bruto per maand op basis van fulltime);
  • Vrije tijd. Je bent namelijk vrij tijdens alle schoolvakanties, behalve de eerste en laatste week van de zomervakantie. Verder is dit met uitzondering van grote projecten of calamiteiten;
  • Een eindejaarsuitkering. Je ontvangt een eindejaarsuitkering van 8,33 procent van jouw salaris;
  • Doorlopend mogelijkheden om jezelf professioneel te blijven ontwikkelen via onze eigen DRP Academie;
  • Een pensioen van het ABP, het pensioenfonds voor overheid en onderwijs;
  • Een tegemoetkoming in jouw eventuele reiskosten;
  • Een laptop en een telefoon.

Meer weten?

Heb je vragen over deze vacature? Een telefoontje of whatsappje naar Menno Klok (Hoofd Facilitaire Dienst) op het telefoonnummer 06 – 20406989 is voldoende.

Solliciteren

Solliciteer meteen, maar uiterlijk 9 mei 2025 . Stuur jouw motivatie en cv via de knop Solliciteren. Je kunt jouw sollicitatie richten aan Menno Klok.

In gesprek met elkaar

Gesprekken voor deze vacature zullen plaatsvinden in de week van 12 mei en worden in overleg gepland. 

Wegens de Meivakantie (19 april tot en met 5 mei) kan een reactie vanuit onze kant wat langer op zich laten wachten.

Wervingsbureaus hoeven niet op deze vacature te reageren.

 

Adviseur huisvesting en facilitaire zaken

  • Tilburg Centrale Diensten, Tilburg
FTE
1,0
Functieschaal
cao mbo schaal 9
Salaris
€ 3.181,00 - € 4.708,00
Gewenste startdatum
2 juni 2025
Sluitingsdatum
9 mei 2025
Solliciteer nu

Meer weten?

Menno Klok

Hoofd centrale dienst Facilitaire Dienst

m.klok@derooipannen.nl